Tiedote – 21.11.2018Mestar aloittaa Kasinon jätevesipumppaamon saneeraustyöt vk 47 aikanaLue lisää

Mestar aloittaa Lehtoniementien, Kuikkakadun ja Kaivannonlahdenkadun kadun- ja vesihuollon rakentamisen. Työt on aloitettu pintamaiden poistolla 1.11.2018 ja ne jatkuvat kesään 2019. Alueella suoritetaan louhintatöitä, jonka vuoksi lähialueen kiinteistöissä suoritetaan katselmointeja. Räjäytyksistä ja louhintatöistä ilmoitetaan äänimerkein. Työmaan toimisto ja sosiaalitilat sijaitsevat Lehtoniementien- ja Kotilokadun risteyksessä.

Työmaan alueella liikkuminen on kielletty. Mahdollisista liikennöinti muutoksista tiedotetaan tarkemmin alueen kiinteistöjä.

Rakennuttajat
– Kuopion Vesi
– Kuopion Kaupunki,kaupunkiympäristön palvelualue rakentaminen ja kunnossapito

Suunnittelu:
– Kuopion kaupunki, Kaupunkiympäristön suunnittelupalvelut
– Kuopion Vesi

Pyydämme huomioimaan työkoneet, työmaaliikenteen ja putkikaivannot liikkuessanne työalueen läheisyydessä vaaratilanteiden välttämiseksi. Erityisesti lapsille tulee painottaa varovaisuuden noudattamista työalueen läheisyydessä. Aidalla eristettyjen alueiden sisäpuolella oleskelu on ehdottomasti kielletty.

Pahoittelemme työstä aiheutuvaa häiriötä.

Mahdollisiin työmaahan liittyviin kysymyksiin vastaa:
– työmaapäällikkö Seppo Räsänen p. 044 718 1516
– työnjohtaja Kari Happonen p. 044 718 1400