Tiedote – 17.7.2019Tarjouspyyntö: talvityökonepalveluiden hankintaLue lisää

Mestar aloittaa katusaneeraus-/vesihuoltotyöt Museokadulla viikolla 10

Mestar aloittaa katusaneeraus-/vesihuoltotyöt Museokadulla välillä Tulliportinkatu – Kauppakatu vk 10 aikana.  Museokadulla saneerataan runkovesijohto, jätevesiviemäri, hulevesiviemäri ja kaapeloinnit uusitaan. Saman aikaisesti teemme pääkirjaston edessä saneeraustöitä. Työt alkavat roudan sulatuksella, liikennejärjestelyillä ja vanhan asfaltin poistolla, jonka jälkeen vesihuollon rakentaminen aloitetaan Tulliportinkadun suunnasta.

Tontille ajo on pääsääntöisesti mahdollista saneerauksen aikana, mutta töiden ollessa kiinteistön kohdalla, järjestämme pihaan/parkkipaikoille korvaavan reitin mahdollisuuksien mukaan.

Pyydämme huomioimaan työkoneet, työmaaliikenteen ja putkikaivannot liikkuessanne työalueen läheisyydessä vaaratilanteiden välttämiseksi.

Erityisesti lapsille tulee painottaa varovaisuuden noudattamista työalueen läheisyydessä. Oleskelu aidattujen ja varoitusnauhoilla eristettyjen alueiden sisäpuolella on ehdottomasti kielletty.

Pahoittelemme työstä aiheutuvaa häiriötä.

Lisätiedot: työmaapäällikkö Seppo Räsänen 044 7181516 tai työnjohtaja Kari Happonen 044 7181400