AVOIN TYÖPAIKKA: Viherrakentaja

Haemme viherrakentamisen ammattilaista kesäkaudeksi 2024! Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi Mestarin osaavaa viherrakennusryhmää. Haemme määräaikaista viherrakentajaa monipuolisiin tehtäviin kesäkaudelle 2024. Työt sijoittuvat Kuopion vaikutusalueelle.

Viherrakentajalta odotamme:

• Positiivista asennetta ja tiimityöskentelytaitoja.
  • Sinulla on puutarha-alan tai muu soveltuva alan koulutus.
  • Viherrakentaminen kiinnostaa sinua ja työkokemus katsotaan eduksi. Nurmen perustaminen, kasvien istutukset ja niihin liittyvät lainalaisuudet ovat sinulle tuttuja.
  • Työssä tarvitaan mm. perusmittalaitteiden ja työkalujen käyttötaitoa, ymmärrystä maa- ja viherrakentamisesta. Työ on lisäksi fyysistä ulkotyötä.
  • Ennen kaikkea etsimme henkilöä, jolla on reipas ote erilaisiin viherrakennustöihin!

• Mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa viherrakentamisen tehtävissä Kuopion vaikutusalueella. Työt sisältävät mm. puisto- ja katuviheralueiden rakentamista.
  • Mukavan työporukan, jossa työskentelee mm. viherrakentamisen, mittauksen ja maansiirron ammattilaisia.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi su 10.3.2024 mennessä! Kirjoita viestikentän otsikoksi Viherrakentaja. Palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian. Määräaikaiset työt ajoittuvat ajalle 2.5.-30.9.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa vastaava työnjohtaja Tiina Korhonen, puh. 044 446 5073.