AVOIMIA TYÖPAIKKOJA: Uinninvalvojia Väinölänniemeen

Hei sinä täysi-ikäinen, vastuuntuntoinen, uima- ja pelastustaitoinen nuori, tule Väinölänniemeen uinninvalvojaksi kesäksi 2024! Uinninvalvojan tehtävissä valvot rannan turvallisuutta, ylläpidät yleistä järjestystä, opastat uimarannan käyttäjiä, puutut mahdolliseen riskikäyttäytymiseen ja tarvittaessa suoritat pelastustoimenpiteitä.

Haemme uinninvalvojia Väinölänniemen uimarannalle ajalle 3.6.-18.8.2024. Työaika on klo 10.00-18.00 ja työvuoroja on myös viikonloppuisin.

Sinun tulee olla täysi-ikäinen henkilö ja sinulla tulee olla hyväksytysti suoritettu hengenpelastajan testiuinti ja olet halukas suorittamaan rantapelastajan tutkinnon, mikäli sinulla ei sitä ole. Testiuinti on mahdollista suorittaa ennen töiden aloitusta.

Palkka on 1 773,16 € ensikertalaiselle (hieman korotettuna kokeneelle valvojalle) ja työaika 38,25 h/vko.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi su 31.3.2024 mennessä! Kirjoita viestikentän otsikoksi ”Uinninvalvoja”. Kerro hakemuksessa lyhyesti itsestäsi, osaamisestasi ja motivaatiostasi, yhteystietosi (katuosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) ja ikäsi. Palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian.

Lisätietoja kesätöistä uinninvalvojana antaa työnjohtaja Aki Hyvönen, puh. 044 446 5997.