Tiedote – 30.1.2023Myllärintien risteys suljetaan katu- ja vesijohtosaneerauksen vuoksiLue lisää

Tiedote – 26.1.2023Pienen Sammakkolammen louhetäyttö alkaa tammi-helmikuun vaihteessaLue lisää

Numero palvelee vain kiireisissä, Mestarin urakka-alueisiin (1.10.21 lukien keskusta ja eteläinen alue) liittyvissä häiriötilanteissa.

Avoimia työpaikkoja: Työnjohtaja infrarakentamiseen

Tule töihin Mestarille! Vahvistamme jälleen organisaatiotamme ja nyt sinulla on loistava tilaisuus päästä Mestarin ammattilaisten osaavaan joukkoon. Haemme työnjohtajaa infrarakentamiseen toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Tehtävässä osallistut urakkakohteiden kustannus- ja tarjouslaskentaan sekä toimit Mestarin erilaisilla työmailla työnjohtotehtävissä. Työkohteet sijoittuvat Kuopion vaikutusalueelle.

Infrarakentamisen työnjohtajalta odotamme:

• Vankkaa työkokemusta infraurakkakohteiden kustannus- ja urakkatarjouslaskennasta sekä kokemusta rakennustyömaan johdosta ja esihenkilötyöstä.
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä, organisointikykyä, nykyaikaisia ict-taitoja ja kehittävää asennetta työhön.
  • Insinöörin, rakennusmestarin tai muuta soveltuvaa alan tutkintoa
  • Ennen kaikkea etsimme hyvää tyyppiä, jolla pysyy narut käsissä paineenkin alaisena.

• Nykyaikaisen ja kehittämishenkisen työpaikan
  • Hyvät henkilöstöedut ja kilpailukykyisen palkan
  • Mielenkiintoisen työtehtävän
  • Hyvän työilmapiirin ja mukavat työkaverit
  • Julkisen sektorin lomaedut

Mikäli olet etsimämme huipputyyppi, ilmianna kiinnostuksesi tai vinkkaa kaverillesi 28.2.2023 mennessä! Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi. Kirjoita viestikentän otsikoksi Työnjohtaja infrarakentamiseen. Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana, joten älä suotta odottele hakemuksesi kanssa. Työt alkavat sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa rakentamispäällikkö Jari Eskelinen, jari.eskelinen@mestar.fi, puh. 044 718 5004.