AVOIMIA TYÖPAIKKOJA: Kesätyö koululaisille ja opiskelijoille kunnossa- ja puhtaanapitotehtävissä

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä kesätöihin mahtaviin ulkoilmapuitteisiin! Haemme reippaita ja ulkotöistä innostuneita koululaisia ja opiskelijoita kesäksi 2024 kunnossa- ja puhtaanapitotöihin: puistoihin, kiinteistöjen ulkoalueille, ulkoliikuntapaikoille ja satamiin. Kesätyöntekijän tehtäviin voivat kuulua mm. roskien kerääminen, roska-astioiden tyhjentäminen, istutusten hoito, nurmikon leikkuu ja trimmeröinti.

Työt ovat koululaisille (vähintään 16 v. täyttäneet työn alkaessa) 1 kk ajalla 3.6 – 2.7.2024 tai vaihtoehtoisesti 1.7-31.7.2024 ja opiskelijoille (vähintään 18 v. täyttäneet työn alkaessa) 1 – 2 kk ajalla 3.6.-2.8.2024.

Koululaisten palkka on 978,38 € kuukaudessa ja työaika 30 h/vko. (6 h/ pv); Opiskelijoiden palkka on 1 773,16 € kuukaudessa ja työaika 38,25 h/vko.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi su 31.3.2024 mennessä! Kirjoita viestikentän otsikoksi ”Kesätyö”. Kerro hakemuksessa lyhyesti itsestäsi, osaamisestasi ja motivaatiostasi, yhteystietosi (katuosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) ja ikäsi. Palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian.

Lisätietoa kesätöistä kunnossa- ja puhtaanapitotehtävissä antaa työnjohtaja Jukka Paananen 044 446 5016.