Tiedote – 12.5.2021Avoimia työpaikkoja: Järjestelmä-/ICT-asiantuntijaLue lisää

Avoimia työpaikkoja: Järjestelmä-/ICT-asiantuntija

JÄRJESTELMÄ-/ICT-ASIANTUNTIJA

Vahvistamme organisaatiotamme ja nyt sinulla on mahtava tilaisuus päästä Mestarin ammattilaisten osaavaan joukkoon! Mestar Kuopio Oy on Kuopion kaupungin omistama yhtiö, joka rakentaa kunnallistekniikkaa, puistoja, ulkoliikuntapaikkoja ja muita yleisiä ulkoalueita, kunnossapitää talvi- ja kesäkautena mm.  tieväyliä, ulkoliikuntapaikkoja, puistoja ja muita yleisiä alueita sekä ylläpitää ja huoltaa liikennevaloja ja ulkovalaistusta. Mestar Kuopio Oy:n vuosittainen liikevaihto on noin 37 Meur ja henkilöstöä meillä työskentelee noin 210.

Mestar Kuopio Oy digitalisoi ja sähköistää voimakkaasti tuotantoaan: siksi etsimmekin ICT-asiantuntijaa valjastamaan teknisen osaamisensa parantamaan organisaatiomme toimintaa.

Pääasiallisena työtehtävänä on toimia järjestelmäasiantuntijana toiminnanohjausjärjestelmän, Office 365:n ja muiden tietojärjestelmiemme käytössä sekä hallinnoida ja kehittää yhteistyössä laite- ja järjestelmätoimittajamme kanssa ICT-toimintojamme. Järjestelmäasiantuntijana autat ja opastat myös työkavereitasi heille esiin tulleiden ongelmien ratkaisemisessa ja sovellusten käytössä.

Edellytämme:
– Alan koulutusta (esim. insinööri, datanomi tai vastaava) sekä kokemuksen kautta saavutettua ammattiosaamista
– Näkemystä toiminnanohjausjärjestelmistä ja niiden kehittämisestä
– Ymmärrystä järjestelmien kehittämisestä ja niiden välisestä integraatioista ja rajapinnoista
– Kokemusta Office 365 -ympäristöistä ja pilvipalveluista. Power Bi-pohjaisen tiedonhallinnan ja raportoinnin hallinta on vahva etu.
– Positiivista ja kannustavaa asennetta, vahvaa palveluhenkisyyttä ja hyviä kommunikointitaitoja
– Kehittämishakuista ja ratkaisukeskeistä työotetta
– Kokonaisymmärrystä tietoturvasta sekä myös tietosuojaan liittyvistä asioista

Me Mestarilla panostamme vahvasti henkilöstöön ja tarjoammekin työntekijöillemme kattavat henkilöstöedut. Meillä on mahdollisuus myös joustavaan etätyöskentelyyn muulloinkin kun poikkeusaikoina.

Ilmianna kiinnostuksesi tai vinkkaa kaverille 30.5.2021 mennessä! Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana, joten älä suotta odota hakemuksesi kanssa. Työ alkaa viimeistään 1.8.2021 tai sopimuksen mukaan. Työpaikka sijaitsee Kuopiossa.

Hakemaan pääset tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Terhi Holländer, etunimi.sukunimi@mestar.fi, puh. 044 718 5013.