AVOIMIA TYÖPAIKKOJA: Haalari- ja työnjohtoharjoittelijoita infrarakentamiseen

Tekniikan korkeakouluopiskelijat, hoi! Haemme määräaikaisia haalari- ja työnjohtoharjoittelijoita infrarakentamiseen työnjohdon avustaviin tehtäviin kesäkaudelle 2024. Työt sijoittuvat Kuopion vaikutusalueelle.

Haalariharjoittelijalta odotamme:

• Olet innokas oppimaan uutta ja hoidat reippaasti sinulle annetut tehtävät
  • Opiskelet korkeakoulussa ensimmäistä vuotta rakennustekniikkaa (erityisesti infra), ympäristötekniikkaa tai sähkötekniikkaa
  • Infrarakentaminen kiinnostaa sinua ja työkokemus alalta katsotaan eduksi

Työnjohtoharjoittelijalta odotamme:

• Positiivista asennetta, asiakaspalvelutaitoa ja yhteistyökykyä
  • Opiskelet korkeakoulussa rakennustekniikkaa (erityisesti infra), ympäristötekniikkaa tai sähkötekniikkaa
  • Työkokemusta infrarakentamisesta ja perusymmärrystä infrakohteiden rakentamisesta ja urakan vaiheista
  • Työssä tarvitaan valmiuksia mm. suunnitelmien lukuun, resurssien jakamiseen muuttuvissa tilanteissa, asioiden selvittelyyn ja ongelmien ratkaisuun, erilaisten järjestelmien käyttöön ja niihin liittyvien rutiinitehtävien suorittamiseen sekä tietämystä mm. rakennustyömaan velvollisuuksista ja siihen liittyvästä dokumentaatiosta ja työmaan turvallisuudesta.
  • Ennen kaikkea etsimme henkilöä, jolla pysyvät langat käsissä, eikä mene sormi suuhun erilaisten rakennustyömaan vetämisessä esiin tulevien asioiden edessä!

• Harvinaisen mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa infrarakentamisen avustavissa työnjohtotehtävissä. Tuuraat tarvittaessa työnjohtoa ja osallistut tarpeen vaatiessa itse rakennustöihin. Työkohteina on mm. katu- ja vesihuoltorakentamista.
  • Mukavan työporukan, jossa työskentelee mm. työnjohdon, putkiasennuksen, yhdyskuntarakentamisen, mittauksen ja maansiirron ammattilaisia.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi viimeistään su 3.3.2024! Kirjoita viestikentän otsikoksi ”Työnjohtoharjoittelija infrarakentaminen”. Palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian. Määräaikaiset työt ajoittuvat ajalle 1.5.-30.9.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävistä antaa rakennuspäällikkö Samuli Salpakari, puh. 044 446 5025.