Tiedote – 21.11.2018Mestar aloittaa Kasinon jätevesipumppaamon saneeraustyöt vk 47 aikanaLue lisää

Mestar lanseeraa uuden viestintäjärjestelmän lehdistötilaisuudessa 5.11.

Mestarin uusi viestintäjärjestelmä vähentää arjen yllätyksiä ja pitää asukkaat ajan tasalla kunnan rakennus- sekä kunnossapitotöistä. Uusi viestintäjärjestelmä lanseerataan lehdistötilaisuuden yhteydessä maanantaina 5.11. klo 12, Mestarin Kuopion toimipisteellä osoitteessa Varikkotie 2 Suurmestar-neuvotteluhuoneessa.

Viestintäjärjestelmä helpottaa kuntalaisten arkea tiedottamalla tulevista töistä etukäteen, esimerkiksi liikenneväylien lumien aurauksesta, katujen hiekoituksesta ja puhdistuksesta sekä erilaisista rakennus- ja ylläpitotöistä. Viestintäjärjestelmä kohdentaa tiedotteet katuosoitteen ja postinumeron mukaan. Ilmoittamalla yhteystiedot Mestarin viestintäjärjestelmään, saat omaa asuinaluettasi koskevat tiedotteet näppärästi sähköpostilla ja tekstiviestillä. Voit tilata viestintäjärjestelmän tiedotteet Mestarin verkkosivulta lanseerauksen jälkeen. Mestar on Kuopion kaupungin omistama liikelaitos, joka rakentaa, saneeraa ja ylläpitää kokonaisvaltaisesti katuja, vesihuoltoa, viher- ja liikunta-alueita sekä sähkö- ja tietoverkkoja. Satamat, torialueet sekä kiinteistöjen piha-alueet kuuluvat myös Mestarin kunnossapitoalueisiin.

Lisätietoja uudesta viestintäjärjestelmästä sekä lehdistötilaisuudesta antavat toimitusjohtaja Seppo Hiekkala, 044 718 5000 sekä ylläpitopäällikkö Pekka Kilpimaa, 044 718 5084.