AVOIN TYÖPAIKKA: Työnjohtoharjoittelija viherrakentaminen

Puutarha-/ympäristöalan korkeakouluopiskelijat, hoi! Haemme määräaikaista työnjohtoharjoittelijaa viherrakentamisen työnjohdon avustaviin tehtäviin kesäkaudelle 2024. Työt sijoittuvat Kuopion vaikutusalueelle.

Työnjohtoharjoittelijalta odotamme:

• Positiivista asennetta, asiakaspalvelutaitoa ja yhteistyökykyä.
  • Opiskelet korkeakoulussa puutarha-alaa tai muuta soveltuvaa teknistä alaa.
  • Viherrakentamisen johtaminen kiinnostaa sinua ja sinulla on työkokemus vastaavista tehtävistä tai maa- ja viherrakentamisesta.
  • Työssä tarvitaan valmiuksia mm. suunnitelmien lukuun, resurssien jakamiseen muuttuvissa tilanteissa, asioiden selvittelyyn ja ongelmien ratkaisuun, erilaisten järjestelmien käyttöön ja niihin liittyvien rutiinitehtävien suorittamiseen sekä tietämystä mm. rakennustyömaan velvollisuuksista, siihen liittyvästä dokumentaatiosta sekä työmaan turvallisuudesta.
  • Ennen kaikkea etsimme henkilöä, jolla pysyvät langat käsissä, eikä mene sormi suuhun erilaisten rakennustyömaan vetämisessä esiin tulevien asioiden edessä!

• Harvinaisen mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa viherrakentamisen avustavissa työnjohtotehtävissä. Tuuraat tarvittaessa työnjohtoa ja osallistut itse tarpeen vaatiessa rakennustöihin. Työkohteina on mm. puisto- ja katuviheralueiden rakentamista.
  • Mukavan työporukan, jossa työskentelee mm. työnjohdon, viherrakentamisen, mittauksen ja maansiirron ammattilaisia.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi su 3.3.2024 mennessä! Kirjoita viestikentän otsikoksi ”Työnjohtoharjoittelija viherrakentaminen”. Palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian. Määräaikaiset työt ajoittuvat ajalle 2.5.-30.9.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa vastaava työnjohtaja Tiina Korhonen, puh. 044 446 5073.