AVOIMIA TYÖPAIKKOJA: Kunnossapitotyöntekijöitä viheralueille

Haemme viheralueiden kunnossapitoon ammattilaista kesäkaudeksi 2024! Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi Mestarin viheralueiden kunnossapitoryhmää. Haemme määräaikaisia viheralueiden kunnossapitotyöntekijöitä monipuolisiin tehtäviin kesäkaudelle 2024. Työt sijoittuvat Kuopion vaikutusalueelle.

Viheralueiden kunnossapitotyöntekijältä odotamme:

• Positiivista asennetta ja tiimityöskentelytaitoja.
  • Sinulla on puutarha-alan tai muu soveltuva alan koulutus.
  • Viheralueiden kunnossapito- ja puhtaanapitotyöt kiinnostavat sinua ja sinulla työkokemusta alalta.
  • Työssä tarvitaan mm. ymmärrystä viheralueiden hoidosta sekä hyvää fyysistä kuntoa.
  • Ennen kaikkea etsimme hyvää tyyppiä, jolla on reipas ote puisto- ja katuvihreän kunnossapitotöihin!

• Mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa kunnossapitotöissä Kuopion vaikutusalueella. Työt sisältävät mm. monipuolisia viheralueiden kunnossapito- ja puhtaanapitotöitä puistoissa ja kiinteistöjen piha-alueilla.
  • Mukavan työporukan, jossa työskentelee mm. tiiminvetäjä, puistotyöntekijöitä, kunnossapitotyöntekijöitä ja kesätyöntekijöitä.

Kiinnostuitko tai tiedätkö tehtävään sopivan henkilön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä CV sähköpostilla osoitteeseen rekry@mestar.fi su 10.3.2024 mennessä! Kirjoita viestikentän otsikoksi Kunnossapitotyöntekijä viheralueet. Palkkaamme sopivat henkilöt heti heidät löydettyämme, joten kannattaa hakea mahdollisimman pian. Määräaikaiset työt ajoittuvat ajalle 2.5.-30.9.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa vastaava työnjohtaja Tiina Korhonen, puh. 044 446 5073.